Sunday, June 24, 2012

Penyesalan.

| | 0 budak manis :)
Assalamualaikum w.b.t


Singgah di sini sebentar selepas sedikit tertekan untuk menyiapkan kerja mag NIE nih. Fuh, Insyallah boleh siap~

lepas tu pergi merayau sekejap dekat facebook. and than ter klik on my sis wall
kak fiqah!

"Ya gue baru belajar nak senyum time nih" :P

How I miss her so much..dan tiap kali ak flashback balik kenangan roommates aku dengan dia..ak senyum sorang2
bila aku kenang kisah dia dengan pengasuh dia,zaman kecik2 dia duluu..aku jadi sebak tiba-tiba.
bila aku ingat kenangan aku bangunkan dia pukul 4 pagi, rasa nak gelak pula..mcam2 perasaan ada..bercampur baur,
Aku kagum dengan sikap kak fiqah.. dia happy go lucky..mesra alam// and I love her so much..
Sometimes, geng2 aku..i mean roommate aku rsa jeles sangat kalau ada budak satu batch aku yang lain 'kacip' dengan kak piqah..sbb we were so fear that one day we going to lose her..waduh~
Then, she also my idol.. dia top 5 dalam batch kat maktab..boleh ktakan ranking dia main share2 jer dengan jb a.k.a Pali Bieber tuuu..haha

and I still wonder, adakah Kak Piqah rindukan aku mcam aku rindukan dia ?
maybe ak takde dalam list..eh2 think positive

Penyesalan?

oh lari tajuk pulak, kadang rasa menyesal tinggal kan maktab muncul dalam diri aku nih..
aku rasa tinggal dekat mrsm bukannlah satu pekara yang teruk, you just need to behave yourself. Be independence. Be wise. Be manageable   
students. manageable? I mean you know how to manage your time larrr..So, its not a miracle lah klau budak kelas Alpha tu bederet dpat score A time exam..sbb diorang dah sedar the benefits stay in mrsm before me. Dulu aku sll perli one of my roommate yg slah satu from budak kelas Alpha tu. aku perli dia yang dia nih was so Rajin larr,,itu lah ini lah..haish,nih lah bila kita tunding jari dekat orang lain,empat jari pulak tuding kat kita balik *ce try*
Okeyh, lets see the positive way sayang,
maybe, i can learn something from it. Dekat mana2 pun sama kan..selagi Allah s.w.t ade dengan kita..selagi kita tak tinggal dia..Insyallah rezeki tak lari ke mana. mungking klau aku tak keluar dri mktab tu, aku tak akan sedar akan Kebesaran Allah s.w.t mcam sekarang..mungking aku tak belajar untuk menghargai nikmat yang Allah kurniakan buat aku selama ini..bersyukur dengan apa yang ada sekarang.. this entry aku just nak remind diri aku balik untuk terus bersyukur..bersyukur..bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang..
Sedangkan dekat luar sana masih ramai lagi yang tak berpeluang untuk ke sekolah..
MRSM ke, Cluster ke, Premier ke..semuanya sama..

Al-Fatihah to this sister http://misschronicz.blogspot.com/
yeah, i don't even know her but she is  still our relative right..
baru tahu benda nih pun lepas terbacer blog dia..and it s really wierd sbb dekal last entry dia tu ada type arwah..
and i was so curious lah sape plak yg mati..
and no wonder it was her..Ya Allah, aku rasa baru haritu aku bacer last post dia..
"Inalilah wa inalilah hi rajiun"




0 budak manis :):

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance