Wednesday, May 30, 2012

Rezeki.

| | 0 budak manis :)
Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulilah, semakin aku mendekati diri Mu ya Allah..semakin aku yakin akan kekuasaanMu..Subhanallah,
tp kadang2 diri ini sering lupa apabila bersama dengan sahabat-sahabat yang cuba membawa diri mengulangi kisah silam semula..
Ya Allah lindungilah hamba ini, :( aku takut aku takut...diri ini terpesong ke lorong yang gelap kembali..

captured by me
Alhamdulilah sekali lg Ya Allah,
Engkau memberi aku peluang..peluang kepada aku untuk memulakan langkah mencapai impian aku..
Andai kata aku berjaya menjalani temuduga ini..//There's no word how I can describe...myself on that time.
Bila imagine knnya pn dh rasa nak nangis... Thank You Allah!

Pesanan aku,
Jangan ragu-ragu dengan kekuasaan Allah s.w.t..
Jaga solat dan tingkatkan amalan sunat..Insyallah, Allah membantu makhluknya yang memerlukannya..
maybe aku tak pndai nk berkias-kias ayat nihh..tp dngan apa yang aku alami selama nih cukup lah dijadikan pengajaran buat aku..
Betapa bersyukurnya aku dilahirkan dalam agama Islam..

Doakan saya agar dapat menjalani temuduga tu dalam keadaan tenang. Amin,

0 budak manis :):

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance