Thursday, May 31, 2012

Mendekati zina.~

| | 0 budak manis :)
Assalamualaikum w.b.t

Sering kali aku nak bahaskan tentang masaalah couple nih..
Ya! Aku yakin sekarang nih couple tu sememangnya HARAM. Selepas aku berfikir bertahun tahun mencari sebab kenapa ianya dilabel haram, sekarang aku dah tahu sbbnya dan ianya berlaku di depan mata aku.
Sesungguhnya couple tu mendekati zina..
Ianya bermula dengan pandangan mata kemudiannya tangan (mesej) dan beralih ke kaki (pergi ke sesuatu tempat untuk berjumpa)..
dan saat itu iman mula tergugat..
Aku sedih melihat kejadian kelmarin yang berlaku di depan mata aku.. ianya lebih teruk dripada yg aku bayangkan dan aku tak menyangka si pelaku itu sahabat aku sendiri..
Mula-mula berduaan di tempat yang sunyi..kemudian berpegang tangan akhirnya..nauzubilah,
tak dapat aku byangkan betapa cemarnya maruah seorang wanita di saat itu.. mungkin ak sngat emotional skrang nih tp bagi aku ianya sungguh jijik,jijikk yang amat..maruah seorang muslim bukannya begitu murah. Ya memang kita patut jual mahal sbb kita sememangnya mahal di mata Allah s.w.t.

http://www.iluvislam.com/tazkirah/remaja-a-cinta/4516-bercouple-atau-jual-mahal.html

Okeyh, cukuplah itu muqadimah aku hari nih..sekadar meluahkan apa yang aku alami kelmarin..cukup memalukan.okey2 fullstop!


http://www.youtube.com/watch?v=qSyYkjAO5xk (our trolololol scene, mehehe)
oaaahh,video nih maybe ade stuck2 siket..biasalah bukannya camera nikon..lalala

0 budak manis :):

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance