Friday, May 18, 2012

His name was around the air.

| | 0 budak manis :)
Assalamualaikum w.b.t,


"Berkawan dengan Wardah tak buat aku rasa mcam 'awkward' sngat jd budak besar"

Selamat Hari Guru klau masih belum terlambat.
Banyak benda yang ummi dh tangguhkan.. nak citer pasal pulau kapas lerr and then hari guru tu ler..rasanya everything even saat2 ummi tersepak batu pun nak citer dlam nih..tapi biasalah datin always busy,hue hue hue
Oh ya, next week i'l face OTI 2..(exam) huwaaaar,mcm biasa always buat preparation last minute and boleh happy2 lagi lepak dekat blog :)

Takde lah. just nak cite  apa yang dh lama teperap dalam jiwa ni..nak luahkan dekat kawan. urh! Diorang tak kan pernah faham dengan bahasa jiwa profesor tahap Ph.d nih..hahaha
So lately people around me busy with their new love drama.. Sorang tu dapat pakwe baru, sorang tu busy pilih tempat dating, sorang tu sll kna tackle dengan laki and so on. Biasalah, berkawan dngan org cantik apa2 pun kita kena hadap benda tu.

:( but the things go differently on me.. (betul ke ayat nih) bwehheh lantak ah!

Aku lah duk angau yang satu tu, aku lah yang duk intai yang satu tu..aku lah yang pendengki tahap gaban dekat awek yang satu tu.. Stop!

"Mung nih takde nafsu ke ummi?"
"Aku?"
"Hah! Nafsu nak ke orang laki?"
" =oo=..haha"
"MU JANGAN BENCI SANGAT KE ORE  LAKI MIII..PARAH2"
-----chirp2---

aku takde nafsu..bunyi nafsu pun ak dh fikir benda lain..bhehehhe
Nak kata aku nnih takde nafsu..ade kowt tapi sikit jer la,ak simpan yg selebihnya tu for my husband (hahah geli2)
Bukannya aku benci cuma pengalaman buat ak jd takut, benci, serik dah nk berkawan dngan budak laki indeed bergaul dngan diorang.
Mula2 lelaki 'pijak kepala aku' lepas tu ajar aku masuk ke dalam lembah percintaan. ek? nasib baik aku kuat lg,so ak belum lg gugur ke dalam lembah tuu..woaahhh~
bila aku fikir balik masa aku duk mabuk dengan percintaan gulai kambing tu..buwekkkkk~ bulu roma aku menegak 45 darjah..betapa gelinya aku, betapa bodohnya aku duk layan cintun cintan dengan si kambing tu..urhh~
dan sekarang info terbaru aku dapt tahu dia duk tackle best friend ak Anis, wuahhh syabas2..
dan syaitan tak habis2 duk hasut aku " Ummi yo tunggu mg setahun dohh..mg jh lepas diorr bla3"
dan nasib baik ade si angle reply balik dngan prabayr hotlink..meh3 " Sepanjang setahun dior duk ngejas mg tu brpo ore pue dh diorr gewe hah!!, cinta dia tak penah sejati.dan dia hasut mg dngan kebendaan jah" >_< yesss! betul tu angle ku..huhuhu,nyesal ak bg tempt ltk toothbrush bear2 aku tu kat dia,nyesal ak bg bookmark foot print tu k dior..
Think Po+ 
Pengalaman mengajar aku menjadi yang lebih baik dari hari kelmarin... SO jangan duk repeat2 lagi yer cik ummi.
Aku klau nak berkawan dngan bdak laki bleh sngat..sbb dlm kelas Kh aku..I'm the only one anak jati wanita in bengkel..so kau ada?
tp gila vibrate jugak lutut ak masuk dlm bengkel tu..huhhhuu sheraammmm! dngan muka mcm psycho jer sorang2.. tinggal aqif jer kiut situ..behehe


0 budak manis :):

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance