Friday, April 13, 2012

Unknown feelings part 1

| | 0 budak manis :)
Assalamualaikum w.b.t


knapa part 1? ada bnyak part2 mcam novel ke post kali nih? Jiwa sya memang bnyak part2...dan hari ini sya rsa begitu baik untuk penggunaan "saya" drpda "aku"..

Hari ini,
THE MOST STUPID THINGS THAT I EVER DONE today!
even i have encourage myself and put all my faith together just to send a message to him but i still feel totally down right now!
sya tak sanggup nak pegang mahupun melihat telefon nokia buruk tu.. Takut bercampur malu sbb buat tindakan bodoh menghantar mesej kpda org yg entah kita benci atau sayang... :P buwekk nk muntah..
Dua kali kemunculan kamu dlam mimpi saya cukup menghantui dan mencabar keimanan ini..ya saya tahu ianya satu peluang yg tipis setipis kulit bwang untuk sya berkwan rapat dengan kamu semula..
mungking dengan keadaan diri ini yang jauh berbeda jika nak dibandingkan dengan awek kamu..
Cukop lah sya melihat kebahagiaan anda di dunia ini..jangan pernah masuk dlam mimpi indah saya lagi..saya tak larat nak tanggung semua ini.. Setiap kali bangun tidur perasann sedih dan bahagia bercampur aduk. bahagia kerana dpat berckap dngan kamu semula...sedih sbb sedar itu hnya mainan tidur..

Sya bingung dengan semua nih..cukup bingung? Sya tak tahu knapa sya mnjadi orang yg mcam nih... pemalu yg overdose + dengan penyakit fobia entah pape dngan lelaki..maybe, its a natural thing happens to you after puberty kowt!


Both of this dream was really haunted me..
tiba2 aku teringat balik dekat komik yang persis dengan kisah aku dan engkau.
ya sya tahu sya syok seorang diri..krna sya masih mempunyai maruah dan sifat malu untuk meluahkan apa yang terbuku,tersimpan dan dikunci rapi di dalam hati yg satu ini..

okeyh cukop rock ayat madah rindu ak ini kpd si Dia yg bernama




ada sya janji nak kasi nama dia kah? :)

0 budak manis :):

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance