Sunday, April 29, 2012

my love is like Clap with one hand

| | 0 budak manis :)
Clap with one hand?? AHaahaha!  wokey2
Assalamualaikum w.b.t

masih ingat lagi 26 hb yg tak berapa nak BAHAGIA sangaaattt tu... for me dunia nih kdang-kdang boleh dikatakan adil..eh2 silap bukan dunia ini yang adil tp Allah s.wt yang maha adil..kdang2 Dia bg kan aku kekecewaan dan menggantikan kegembiraan pada hari kemudiannya..kisah ke tak kisah ke aku nk citer jugak!

tapi ak rase mcm taknak lah cter dalam nih sbb bukannya apa..
aku kena fikirkan KEMUNGKINAN BESAR suatu hari nanti he'll find out this blog..tak ke naya aku.. TERBONGKAR SUDAH segala rahsia aku..kasih aku padanya sejak 5 tahun yang lepas..okeyh aku hanya rindukan persahabatan kita..
dan aku cukup envy dengan makwe dia..entah lah makwe dia tu skang aku tngok mcm gila lain brubah sejak2 duk hostel..# ckap j lah yg kau dengki# ^//.//^ mner adee... weeeet2


"ummi, dlam bnyak2 kwan ak mung hok perangai pelik skali" kata wardah yg muka ala2 aunty cina tuu..

Because different than others is awesome !
so kau jgn ingat ak nih pndiam jiwa ak pn pendiam jugak...no nehi babuje!  :P 
"belum kenal, belum tahu
kau dengar ayat aku baru panas hati telinga mak nenek mg..."
 peace. bro pantun tuu..


0 budak manis :):

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance