Friday, April 27, 2012

Entah.

| | 0 budak manis :)
Assalamualaikum w.b.t



Kenapa aku rasa tarikh 26hb ini merupakan sumpahan buat diri aku..
26hb? Dah, geli bila aku ingat balik zaman glenyalitik tu..haha

apa yang aku nak citer 25hb..

Sekolah kami johan peringkat daerah baru, bagi pertandingan bicara berirama..weet2
Best! Macam tak sia-sia lah kan berlatih dua minggu lebih straight balik smpai pukul 5 petang..berbaloi2
akhirnya hajat aku nak naik bas tercapai..tapi tak se exsaited yang aku rasaakan sebab kitaorg akn brtolak hari Isnin nih dlm pukul 6 pagi lebih2 gituuu..waaahh tak jam otak naik bas pagi2..perhhh~

olaaa nih conductor gue yg paling tabah dan cute sekali.. why tabah? sbb wlaupun dia sll kna maki dngan budak2 yg tak cukup umur tu dia still boleh sengih.."like mcam ak kisah" tapi jiwa dia ak tahu..mesti sakit gila-gila kan..ya lah orang lempar kaca,batu dan simbah acid kat kita..boleh aja wat derrrrkk gituu..ieee!! :)

cari lah sya..wahahaha!

waa mau tidur...oyasuminasai!







0 budak manis :):

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance