Saturday, March 31, 2012

Exam Besok tak menghalang aku..

| | 0 budak manis :)
Assalamualaikum w.b.t

Harinih atau minggu nih lengkap sudah hidup kami warga pelajar bersekolah selama 7 hari seminggu ohyea~
Sabtu dan Jumaat ade kelas mcam biasa..dan aku ditepis ke dalam kelas A'...aku nak kelas Sina ak balik..huhu

apa yang aku nak citanya..its about kwan sekolah aku dulu..sekarang aku satu kelas dngan dia spti yg aku impi2 kan mcm dahulu..dahulu ok~

aku nih jenis yg sll terasa kalau bak2 kawan kawan nihh..kwan tak tegur siket ak rase theres must be something behind the mee karii nihh
and than ak ak buat conclusion yg merapu rapu dan slahkan diri aku yg terlebih lawa nih..*bersyukur okay!*
Padahal diorang ak rasa takde feeling ape2 pon..aku je yang melebih 
kata orang tu sombong org nih sombong sedangkan aku nih jenis kera sumbang..
Aku entah lah...aku rasa aku dh hilang ayat ayat magic aku yang dulu yg boleh tegur sapa sapa tnpa rasa rendah diri or malu..
tp aku sll praktis dlam bilik dan dlam hati aku..klau suatu hari nanti dia tegur ak..ak akan ckap mcm nihh and bla bla bla citer psal life ak dkat dia mcm dulu2..
tp lain yg ak harap lain yg ak buat..


bila dia tegur...
kaki ak jd ketar..mulut ak rasa mcam ade gam UHU cap gajah yg sedang melekat dan lidah ak berat mcam batu
hati aku berdegup mcam nk pecah..muka aku rasa kebas semcam..berpeluh peluh tiba tiba..aku tak tahu knapa nk kta aku nih syok dekat dia..ianya imposible sbb ak perasan klau budak laki tegur ak mesti ak akan jd mcam nih..
maybe sbb ak over fobia dngan budak laki kowt~ tak jugakk.. atas certain2 lelaki yg aku rsa dia nih jenis pervert..bhahaha 


entah lahh..

tp ak rasa serba slah sjer harinih sbb ak diberi peluang satu kelas dngan dia dan selang satu meja shja drpda dia..tp ak tetap ego menyombongkan diri aku..salah kah aku?

dah lah baik aku study lu..
doakan sya Ummi ok.. :)

0 budak manis :):

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance