Tuesday, March 27, 2012

Before, pi tusyen..

| | 0 budak manis :)
Assalamualaikum w.b.t

Aku tak tahu apa istimewanya 26hb bg dia.. bg ak its meaningless selepas ak sedar yg harapan aku ni teramatlah bodoh dan boleh dikatakan tak sedar diri.. ya! Harapan ak..
Aku penah terloncat loncat macam org tak betul disebabkan kan dia..
Aku penah menangis tak tentu pasal disebabkan dia..
Aku penah mengabaikan cikgu di hadapan kelas sbb ak cuba teepiskan perasaan rindu nihh..
ianya mengambil masa untuk melupakan dan sepanjang itu ak rasa sedih sangat ..
aku cuba lupakan mg dengan nyanyi kuat2 dlam bilik..ignore the feeling dngan layan semua buku-buku but its useless
everything around me was like muka mg yg buat ak rase mcm nak simbah asid je..
wah! jiwang molek ayat nih =) weeeeee~

okeyh series balik..

akhirnya..aku kembali ke tempat yang patut..
tikar sejadah yang dh lama terlipat dekat hujung bilik ak..aku renung sejadah tu sambil kutuk diri aku..
"bodohnya aku nih menangis,meraung, melalak kerana hambaNya yang tak berapa hensem tuu.."
sejak aritu ak azamkan diri nih lupakan semua dan anggap nya satu peringatan dan pengajaran buat aku..hehe
Sejak aku cuba dekatkan diri dengan Allah nih aku rasa terlalu bnyak nikmat yang dilimpahkan pda aku dlam bentuk tersurat..tersirat ak mmg tak nmpak lerr~
Ak percaya Allah sll dekat dngan ak..sll hulurkan bantuan kpda ak slagi ak percaya kpd kekuasaanNya dan berusaha untuk mengapainya..
tp syaitan tak penah rasa nk mengalah..dia goda ak dengan hanya satu panggilan pda bulan Feb harituu..
Lidah aku kelu,tp jari ak tergatal angkat call tu sbb ak tak save nombornya...
:( ak buat cool buat biasa mcam tak ada apa apa...~ ^^

dah lahh... ak mlas nak habiskan madah cinta plastik tesco ak nihh..baik aku pi tusyen layan cikgu math aku..
Aku rase kapel itu hanya menunjukan kebodohan kita sahaja..! nasib baik aku tak terlanjurr..Alhamdulilahh~



0 budak manis :):

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance