Tuesday, December 13, 2011

thirteen of twelve of eleven

| | 0 budak manis :)


yea, The minute I think of giving up, I should think of the reason why I held on so long =)
I love the quote.Buku nota ummi penuh dengan quotes.. I'll read it when i feel down of myself, when people keeps complain about me

Hai, sya baru je balik dri Kuala Lumpur slpas 2 tahun dah tak pergi.
Bangunan kt sna bgaikan cendawan tumbuh..acecey~ Betul,rase mcam tak puas tengok bangunan tinggi..
melengak ke langit aje duk sana,haish!
and than smlam dpat mesej dri sorang makhluk Allah nih iaitu kwan sya..
and she ask me about homework .. ayoyo wa dh lupa akan kerja cuti mengancam   terancang tu..

oh ya nak sya citer psal pngalaman pi Kl ari2 tak? nak k taknak,suka ati lar..tp lg best kalau citer face to face! huh,takde kedit nak call sape2..huhu

|| pufff Kl meme ngok ngek!!

0 budak manis :):

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance