Friday, December 9, 2011

Pack Tha Kinggg!!

| | 0 budak manis :)
Assalamualaikum,
ianya packing. okey! Idk where i should start packing..terasa malas yang amat but so excited nak naik bas alone..hoorey2

So i do the preparation in my bag yang bkal ku kelek2..hehehe
Buku Silang kata for sure takowt nanti boring..ermm komik n majalah :)
A pencil An Eraser A gunting *lupa nk eja si-zer camnew..bhahaha
Knapa gunting? sbb takowt something happen smasa prjalanan esok..so sya kna bersiap sedia..haiyark!
Safety first~

If something happen to me..plis tell my family about this blog :)
and all the password just one of my trusted roommate knows it and we shared a same name
ntah knapa rasa tak sedap hati and suddenly volunteer kn dri nk ganti mama pi kl
=( Dulu memang ah nak pegi tp skang i dont think i can leave my mama alone with my little brother
Bismillah hi tawakalltu.. tarik nafas!!

oh ya sorry for this old cute-ti strawberry pinky layout with the horse and its poop and i loved it sbb ak terdesak!

//suddenly i got curious how much did you spent your money/time  to call me along this year?
klau bleah ak tak nak berhutang =p 

0 budak manis :):

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance