Thursday, June 23, 2011

wat im feeling right now!!

| | 0 budak manis :)
assalamualaikum w.b.t n' elo too my readers

apa yang ak rase skang nih..

rase menyesal pindah skolah
rase sedih duduk rumah
rase sakit hati dngan adik aku yg serba hitam tuu.. =..=/ im kind hearted loving happy sis k..hua3
rase sakit mata dngn bilik ak nih..mcam kadang rabbit..aww comeynya..hahaha
rase skit tlinga asyik kna tuduh dngan xpasal2

| ak tngah study lam bilik..n' suddenly my ADIK ckap ak nga on9 lam bilik snyap2
WATDE natadicoco pnya adik..

rase sakit kaki pakai sandal gua yg mmg nyawa2 beruk 2..
rase rinduuuuuuu kat kawan2,rumate,sis senior,bfs aku tuuu..

agak2 lah kann ingat xkat aku..
ummi tunggu korang balik nih..nk buat satuu vid SPECIAL too u all >_^

heyp ummi prasan tau ystrday tngok my follower 77 tup2 arinih 76..org
aikk??
hahah..nvm
so FOLLOWER-READER(s)-STALKER-ENEMY'ya
sblom follow sya makesure pikir dulu..

-ptt k sya follow blog nih??
- for what??

^_^' sbb sya xnak kcewakan mane2 pihak..hohoho


and and and..

forgive me klau slma nih..
dlam blog nih ummi sll gna AKU-SAYA-UMMI
AKU- mayb dats time i was like ge'debey,in bad mood or t'slah
SAYA - " i was like in happy mood-glenya mood-bdak baik + sopan mood
Ummi - yeahhh it was totally me..

*ge'debey= rasa cam hebat larrr sangaat



okay2 sprti yang sya kta i wanna change myself..

okay ari 2 ade sorang anon nih tnya ummi kat fs
"akak nih budak klantan ke?? urmm sbb lam blog 2 bnyak sngat bahse2 klantan yg sya xpham"
- sori xsmpat nk Print screen

Answer : xceli sya from trngganu..nanana ade penyuu tuu
klantan adlh tmpt sya dlhirkan..tp sya warga ngri trngganu..pelik an?
cause my mama has changed my kerakyatannn..so noww im terengganu..
more detail Besut,Terengganu

dekat ngan klantan...dats y lahh sya bleh pegi KB mall selalu..sbb dkat jer

abis 2 nape cakap kelantan?

| sbb org BESUT almost ckp klantan..sbb besut dulu part of klantan.
tapi sya tak paham bahsa kelantan BUDU 2..

| erk?? camne 2..
snang2 tnya ummi kt formspring ya..~ feel free to ask me lorrh

scra jujurnya ummi xbiasa taip bahasa standard cmnih..
im use to type in kelantan..tp nevermind kite kan blajar..hua3
dan bg mreka yg mengenali cik ummi nih..
itai2 larrr botol budu kt dapurr tuu..takowt retak seribu dohh..ngaahaha

p/s: bahaso klate memey susoh nok pehe~
* bahasa kelantan memang susah nak paham

daaaaa


0 budak manis :):

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance