Saturday, January 21, 2012

Describe about her,

| | 0 budak manis :)
Assalamualaikum,
sbelum sya mulakan speech sya yg masih belum tentu patah perkataannya.. I'm not good to describe people in sentence/lines/word or wateva..
even nk memfaktorkannya pun sya tak pndai..haha :D

So let start it..

Left :fazlin   right : Ila

We've been knew each other for 1 year lebih2 camtu..and sblum nih you're my classmate and tablemate tp me don't realize with your existence.
Yer sya ngaku sya TERAMAT kejam pda waktu dulu.. me love too ignore people around me like people ignore me right now! Life is Karma :)
tp Selagi Kita Ada Jodoh takkan Lari Ke mana..and yes! its totally true. Jodoh sya dngan awak iaitu mnjd roomate dan classmate  sya skali lg di mktab.
There were a lot of things we had been through together..
busted by warden, kena tengking dngan kaunselr, jumpa HEP for several times and cried together in ours room.
 klau fikir2 kan semuanya atas sbb salah faham and you're not best partner klau nk menipu..haha

the best thing skali time kita gaduh dngan ummi pika :) That was really awesome dear,
and because of you I start change my taste.. i mean drpd anti pinky to a pinky tegarr kan3!
Rindu nak makan kek, rindu nk pergi skolah sama2 balik sama2..rindu nk bebel k mg suh buat nih buat tu..
Rindu bila mg ambik berat hal ak, peluk ak.. its really hard to describe it dear!

You're my Harry Potter version female without her magical sticks but you had something that rarely people had.
GENEROUS HEART..sori klau ak ambik kesempatan atas kebaikan mu selama nih..
asyik duk pau mg jah dan sll bg alasan "apa gunanya kawan"..hehe

and even today is 21 Jan and yesterday was 20 Jan.. I still wanna make a wish for you.
not happy birthday but THANKS SBB SABAR DENGAN PERANGAI PERSETAN SYA SELAMA NIH AND SORRY KLAU SBELUM NIH UMMI ADE MENYAKITKAN HATI .. SOMETIME I DOING THATs FOR YOUR GOODS

SELAMAT HARI LAHIR KE 15 SITI NUR FAZLIN aka HARRY POTTER :)
and also to SANISAH AZILA..I love you too my ducky..
oh3 also to Epi (L) . okeyh three person in this month.. Done!



















Oh ya, kpd Atikah

thanks for this tee.. merasa jugak kita nk pkai bju oz!! haha Takble kangroo bleh t-shirt pn jd lah :) Thanks a lot dear,

0 budak manis :):

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance