Friday, December 16, 2011

Change

| | 0 budak manis :)

you can change nanana..we can changee lalalaa.pa pa lets go! okey teka lagu ape

Assalamualaikum,


//tarikkk nafas!! puuuhh puuhh mati kau fa...timah! hoho cover2~ eighteen more days my holiday,korang punya ak tak thu.
=..=' so many things yg ak tak brubah lg perangai mental ak nih,fizikal?? ape benda tuu =..= okey ak pn ad niat jgak nk brubah tp bg yang amat lg ariff mengenai ak nih. Sya cepat LUPA dan I always change my mind instantly. yer ke?

Tipu lah klau ak ckap ak tak dengki tngok org cantik or normal kan. sbb tu habit ak sll memerhati org yg lalu lalang especially prmpuan
Tak puas tngok. Ak bukannya lesbian weh! cuma ak rase prmpuan nih unik sikit dari laki..laki unik dia bnyak!! hoho
Perempuan ad yg cantik tp perangai mcam hantu ak paling benci tngok!! Ak geramm nk lenyek2 diaa sbb dia tu dh larr cantik
tak pndai nak mnjaga diri! duk mengedik miaw2 dengan bdak laki...klau ak jd bdak laki  ak sound terus!tuu pun klau ak hensem,haha

Than,ade masa ak tak reti nak bersyukur...ak sll maki2 diri ak. Mogok tak nak kluar bilik,tp ak kluar jugak sbb mama ak marah2 dekat ak :(
Aku sedar diri,cuma kadang2 tu datang pnyakit pelupa ak nih..ak lupa siapa ak sbnar
ak tak normal.. i stuck in this 30 years old's body :p
tp nasib baik ade org di sekeliling ak yg sll tegur ak.. especially makcik2 ak yg mulut agak straight siket dan juga tak lupa kwan2 aku yg jujur
dari situ ak mula sedar and than mogok skali lg tknak mkan..tp lepas tuu ak buat pulak..kan ak dh cakp aku pelupa


tp ak pelik dngan makcik and also nenek ak lah.. diorang sll tegur ak
"kak tirah nihh gakk,badan tu hoh supo nga mama dohh..boley tukarr doh.blablabla" -makcik ak
ak pn melarikan diri tak nak dengar,tp lpas2 ak kena syarahan kt mama ak sbb mcm kurang hajar lh tingglkn org yg tngh duk membebel kita.. ak pelik? ak mlarikn diri bukan ak tak blea mnrima knyataan ataupn nk brsifat kurang hajar tp ak cuba untuk mngelak dri timbul rsa benci ak nih dekat mkcik ak nnti... once ak benci,ak akan benci selamanya kowtt..haha

bahagian nenek ak...
"ya Allah, nati taklea dh diorr nak pkai baju kebaya..body lgu tu moo..haish doh2 lah tuu mkannyo" smbil atuk ak menjeling nenek ak
Thats y ak lebih syg atuk ak drpd nenek ak..dia sll defend ak! okey bck to the story
Baju Kebaya? klau ak kurus pn ak tknak pkai benda tu..ieee geli~ and ad satu masa tu lg xlogik,dia larang ak mkan smbal belacan bnyak2
sbb nanti besar bumper..tak muat pkai baju kebaya lh..Hello someone please tell her nih era k braper!! heheh

yang pasti diorang nasihatkan ak tak ikhlas,ikowt suka ckap jer..sbb ap ak ckap mcam 2..
lama2 lepas tu..dua org nih jugak lh yg paksa ak mkan malam dngan diorangg...diorang nih jgak lh ajar ak masak kek tiap2 kali diorang nk mkan,and of course ak kna mkan skali kn? klau ak xmkan,mngajuk lah..kecik hati lar.. :(

ak ingat lg masa ak duk maktab dulu,body ak dh susut 8kg...tiap kli ak balik diorang pksa ak mkan bnyak sbb kta tak cntik klau ak kurus sngat..and ak rase  watdeeee...ihhhhh!!!

tapi ak bersyukur sangat bila difikirkan..
AKu dilahirkan dlam Islam
aku tak dilahirkan cacat
aku dilahirkan daripada mama ak yg AWESOMEEEEE!!

aku dilahirkan dan masih sempat melihat kedua ibu bapa,atuk nenek moyang aku...seriously~
dan AKU turut bersyukur yang ak masih boleh jaga maruah ak dan family aku :)

Alhamdulilaaahh...

p/s: cantik tak tanduk  ISetan   ICT kita? ngah2. sorry for using AKU



0 budak manis :):

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance