Wednesday, November 16, 2011

Susah :|

| | 0 budak manis :)
Assalamualaikum w.b.t :D
ngeeee~uhum2 okay!
I'm type of budak yg agak susah untuk difahami.kan kan..
People around me agak susah nk pham ummi and lastly got frust with me sbb ummi tak pandai nk susun ayat and I also got problem with my tongue.w
That why, sometimes I rather shut up time my friends tengah duk rancak berbual cause I know if Ummi mencelah and tell bout' my opinion the sentences will get mess up like hell and my friends get blurr~
"ummi ckp gpo nih?"
"errkkk...biarla~" than i'll do my own work back.. >//.//< malu takyah cakap lh time tu

like TODAY
I saw eye mask untk dpkaikn time tdur dlm bentuk Rilakuma yg cute 2 dekat satu fb nih..and then ummi comment lah tnya harga,than ckap mcm berhasrat sngat nk beli.. so the admin of the page suddenly add me and getting chat with me in ENGLISH
Woahh~goal~hehe nervous takyah ckap lah time tuu
idk what she trying to say. something like PM,Bank in lahhh...walawei xpham larh!
Ya Allah time 2 lah jugak my english was berterabur..ufufufu but thx god i can handle it~ puff

tomorrow  my mama will left me sbb nk hntr my abe to Uthm
boriing..so dear i can't ekyen lg dkt korang pic time pergi mlwat kwan2 ummi arituu...wooho

till her~

0 budak manis :):

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance