Saturday, October 8, 2011

More clear :(

| | 0 budak manis :)

Assalamualaikum..

Yup lame gila kann tak update blog..well saje buat buat busy
Anyway, hows life?? hokay,,*tibe rase cam caring
me??
Okay this week nothing special sangat kott..yeah the teachers were so busy dengan PMR's candidates
Thanks to them ..we haven't learn for a whole week..bhahaaha
result??
really really not goods but I suppose bersyukur..ahahaha
k series :) in class rank ke 16 dlam batch rank k 53
whoaaa!! amat amat xbagos!! tp I'm really glad for myself larr sbb I haven't cheating in my exam..
no no no :| almost bdak laki dlam kelas menipu thats y diorang pnya rank top 30 *puuhh haram

tomorrow.
Saya ad date dngan classmate *wink2
even my mama mcam nak kasi tak nak kasi j.. I've to go larr sbb nk jaga hati 
oh ya!! This blog will be rarely hupdate sbb first malas second urmm end-year exam seminggu j lagi..
so nk prepare habis habisan.. Saya nak kalahkan si adhwa tuu
ad k ptt dia gelakkan kita sbb kta rndh rank lg drpd dia..
*camm ... j kann

and also also..
I will go to Japan this holiday :) <----sumpah series 




TIPU




I love this song in my blog :| Korang ptt check dia pnya lirik,sob3

0 budak manis :):

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance