Sunday, September 18, 2011

muhasabah diri...UMMI CONFESSION *tuii

| | 0 budak manis :)

pukul 2 pagi..hampir larrr
mata ummi mmg xbleh nk katup lg or tutup larr..haha
muhasabah diri pd waktu pagi2 buta nih event esok skolah..

smakin ummi renung diri ummi..ummi rasa bnyak benda yg ummi kekurangan..
bila ummi bndingkan gmbar2 ummi dngan gmbar kwan2 ummi yang lain..
the difference is clear..
ummi xnormal..abnormal kah?? fizikal i look a like an adult woman but the reality i'm still 13 becoming 14 on this oct..arhhh'
and the most thing i hate when im taking pic..
i pretend to be cute *uwekkk..ummi pn xtahu knapa jd mcm nih
idk what kind of expression should i do.. sengih,kembung,masam,senyum or wateva so on lah kann
totally ummi mmg xpndai bergmbar..thats y i love to camwhore alone..bia lahh~kah3

benci bergmbar dngan sape2 sbb i think i just ruin the pic..btol2 cam xbalance jer..sob3
most of people cakap.."takpe..comenya gmbar tu"bla bla sedapkan hati kita
the results is still clear ak xnormal...gah3

sbb tu lahh jugak.. i run from the realiti..realiti ker??
ummi xattend what kind of majlis kat skolah..cause i know there must be certain2 time yg diorang nk bergmbar kan..and bila this monster menyepa' pham2 lah cmner..
my self confidence totally down..
i love use totally?? ignore me..uhuhu

and sbb tu lah jgakk..
sya sedar akan diri saya..bila awak' mnyatakan perasaan awak kat saya'
saya xblea trima knyatann yg awak nk K***L nga saya..
sya rase awak buta tahap kritikal..dan saya xrase yg awak s**a kat saya...
maybe awak kepuasan sbb tu awk pilih saya..
dan selpas kjadian tu saya dah malu nk tegur bdak laki...saya pn tak tahu nape saya jd camnih..
over sngat ke?? saya mmg nampak cam cool kt luar..tp sbnarnya hati saya penuh dngan calar2 yg saya pn tak tahu apa sbb nya..saya rase down sngat!! mcam satu penghinaan plak bila ada org s**a kat saya..huhuhu saya sll bandingkan diri saya dngan bekas2 awk dulu..
dan dalam rank tuu,sya lahh yg pling teruk skali dlam smua aspek..jd sya mmg xleh trima knyatann nih..
biarlahh saya cari diri saya dulu..maybe ianya mngambil masa yg lama memandangkan saya nih seorang yang mudah lupa apa yg berlaku..series!!! suatu hari nanti maybe saya akan delete entry ini..just shame of me sbb saya dh ckap hal yg sbnar nih kt awak...*tuu pun kalu mg bacoo larhhh* sila jngan geli ayat awak saya nih eh...tenkiu

FOREVA ALONE..kah3

0 budak manis :):

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance