Tuesday, August 2, 2011

| | 0 budak manis :)
Assalamualaikum,
second day puasa..perut wat slamber..owner lipat kaki duk online tak study sepatah haram..sbb duk pikir exam lambat lg..hahaha :D
okeyh!! baru je lepas bw my fav blog..motivation blog ahh..sbb ape yg akak nih citer berdsarkn pnglman idup dia..
if i can wite like her..mesti full pnya blog nih..dngan ayat ak..perhh!!

:98:click dis!!

okeyh!!! bebolak balik tujuan arinih...benda nih alwayz happen to me..
since ummi skolah rendah hinggal lh skolah menengah.. :(
mereka(umum) sll mngambil kesempatan terhdap kita..mentang2 kita ini seorang yg pendiam buat seketika tak tunjuk belang lg..dia mula mngambil kesempatan
"habis madu sepah dibuang" cam2 larhh...
bila nk sesuatu gesel2 mcm kucing...bila dh takde benda nk mitak ditolong hampeh..
pandang pon taknak..
yeah nih ummi nk tuding jari kt kwan laki ummi..
YOU!! kalau terase...masa dulu kutuk aku..tp time mg gaduh nga gewe mg..
mg tnya pendapat ak ugok..gane nk pujok..
YOU!! same person...time jmpa aku tegur pun taknak sengih2...kalau mg xtiru ak time peksa ari2..mg xkan bleh skolah kt sini tahu x...
YOU!!kalau terase lg....time sedih habis benda mg citer katku..aku tadah tlinga..!!
mg sedih gini2 mg nak bruboh gini2..tp bila HAPPY..siap bleh buat muka toyol ngan aku..

and...YOU ,mane hilangnya pershabatan kita selama nih??
malu k nak kawan nga aku..
aku tahu aku xsecantik,selawa awek mg..tp aku ader perasaan tahu x..
aku SANGGUP balik lewat dri skoloh sbb nk tunggu mg...dengar masaalah mg..
mg SANGGUP berdiam diri..
tp mg..kita berpisah sementara waktu jh..tp mg lupa dh aku..
takpe mmg hidup aku ditakdirkan ditinggalkn sll.. :)

SEKARANG mg ade awek xcite katku..
mg dh pndai xnak share pn katku..
mg dah hebat..so mg dh xperlukan aku...

nih semua salah mg wat aku jd gini..Tergantung menanti persahabatan kita berakhir mcm nih..ak xpehe nga mg..aq xpehe.. :|

okeyh2 terEMO kejap...tp bleh bayang takk..
kawan kita sejak tadika lg..mmg rapat gila dulu..suddenly masok skolah menengah..
mcm dh xkenal kita..jalan xbetergur..
kita bgaikan orang asing yg sling mengenali..ak rase cam nk nangis bila teringatkn pershabtan kita..maybe ak sorang j anggap kita nih kwan..maybe mg ingat ak nih tape mg..yg menyimpan sgala perasaan mg..

SEBAB mg aku sering bermimpi ak gi mitok maaf nga mg..
lepah tuu kita bual smpaii abis..kering air liur ak duk citer nga mg...
tp bila ak sedar..ak thu ini mimpi yg MUNGKING atau TIDAK menjadi kenyataan..
aku xsanggup dh nk mengelak diri dri jumpa mg..mg thu DOK!!
aku sangup ambil jlan jauh untuk ke kelas untuk mengelak dri brjumpa nga mg thu dok..


aku tokse hati aku..SAKIT
pelajaran aku terganggu sbb duk pikir masaalah kita nih yg ntah bila bleh selesai..


#maaf entry nih lari tajukk..haha
ummi mmg takde sape dh nk diluahkan..sya takde kwan yg memahami jiwa sya skang nih
stakat ni NO ONE..
they see im happy go lucky girl BUT truth my heart got many scar :(
WARNING: this entry in klantan hohohoho :o

ILU FRIEND :) keep smiling

:face42:

0 budak manis :):

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance