Sunday, November 21, 2010

waa...selamat jumpaa..!!!

| | 0 budak manis :)

----------------------pic di ats xde kena mengena dngan saye------------

waaa...syukur alhamdullilah..amin3
jumpa balik ''adinda'' sayer..tanpa dia oh tidak..demam panas lah saye dibuatnya
nih dh masuk kali ke bape saya kehilangan ''adinda'' saya nih..
ha3..cakkkk
merapu jer atas 2..adinda means my photoshop lh...huhuhu..tersalah tekan camner ah td..
tiba2 hilang..nasib baek jumpa balek...fuhh~

ohh ok bru, nih lepas bru lepas terjun dri keta dapat ilham dri cd yg mama bru beli...nk citer sikit pasal artis yg popular skang nih....
suka sangat ngan lagu dia..tenang jiwa dengar..jap2 nk cri pic dia..

MAHER ZAIN


"lorh2 saye thu awk baek jgn sengih cam2"


¿¿˙˙ɐʎ ɐuɐɯ ıp dʇ ɐʎuɐʞnɯ ʇɐɥıן nʞ ɥɐuɹǝd ɯɔɯ˙˙ɯɯɹɹɥ


ummi suka sngat lgu di yang nih..ermmm bukan Insyallah tpi Thank You Allah..Insyallah 2 suka ah jugak..nak2 kat part lyric nih.."showed me the way..showed me the way" woahh time nih mmg wajib kena nyanyi kuat2 lam keta..bersemangat..!! >.^

lirik Thank You Allah malay version:-

Aku sangat jauh dari Kau
Namun bagiku Kau selalu begitu dekat
Aku berjalan hilang dalam gelap
Aku menutup mata aku terhadap petunjukMu
Engkau meletakkan aku di jalan
Aku berjalan sehari-hari
Lebih banyak dan lebih jauh dari Mu
Ooooo Allah, kamu membawa pulang aku
Aku berterima kasih kepada Mu dengan setiap nafas yang aku ambil.

Alhamdulillah, Elhamdulillah
Semua memuji kepada Allah, Semua memuji kepada Allah
Alhamdulillah, Elhamdulillah
Semua memuji kepada Allah, Semua memuji kepada Allah.

Saya tidak pernah berfikir tentang
Semua hal yang telah diberikan kepada saya
Aku tidak pernah mengucapkan terima kasih kpd Engkau sekali
Aku terlalu bangga melihat kebenaran
Dan bersujud kepada Engkau

Sampai aku mengambil langkah pertama
Dan saat itulah Engkau membuka pintu bagi saya
Sekarang Allah, aku menyedari apa yang saya hilang
Iaitu menjadi jauh dari Engkau

Alhamdulillah, Elhamdulillah
Semua memuji kepada Allah, Semua memuji kepada Allah
Alhamdulillah, Elhamdulillah
Semua memuji kepada Allah, Semua memuji kepada Allah.

Allah, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Engkau
Saya ingin mengucapkan terima kasih untuk semua hal yang Engkau lakukan
Engkau telah membantu aku selama aku sesat
Engkau membimbing aku dari semua benda yang salah
Dan anda memberi saya harapan

Ya Allah, saya ingin mengucapkan terima kasih
Saya ingin berterima kasih kepada
Engkau untuk semua hal yang Engkau lakukan
Engkau telah membantu aku selama aku sesat
Engkau membimbing saya dari semua cara yang salah
Saya ingin berterima kasih kepada
Mu krna mmbawa aku k jalan yang benar..

= malay version..diEDIT sedikit oleh sayer..krna translate nya agak budu siket...(e-version)

rase cam nk nanges dengar lgu 2...
klh wo lgu korea.omputih.mat indon baek lyn lgu dier nih...tenang jiwa.
.







Photobucket

hua3 ok x..??
FOLLOW me klu suka...ngee

wasalam...

0 budak manis :):

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance